Powered by Blogger.

+Warga Bloggers+

Bermula lah kisah nye..

>> Sunday, December 19, 2010

apa itu blog?? haha xpenah tpikir lak den nk ber'blog2' nih b4 dis.. ni semua hasil umpanan kak Bella n kak Nini yg dok ajak main blog2 nih.. Actually, aku pon xtau nk tulis pe dlm blog nih?? haha hentam saja lahhh..
Papehal nnt leyh mntak tolong Khairul Umar Hamzah dlm bab2 menghuraikan ayat, diew hebat!!
~pic mlm MPK~

Hurm~semesta 1 da berakhir, then xlama lg semesta baru akn menyusul..dan cerita baru akn dtulis dlm novel hidup aku sbg mahasiswa UTM.. bak kata pepatah, "buang yg keruh, ambil yg jernih".. semua yg xelok akn aku cuba tggalkn jauh2, dan aku cuba utk mperbaiki segala yg termampu demi mencapai target hidup aku nih~ yg lepas biar kn blalu, kte mula chapter yg baru.. yeahhhh!!~
......................................................................
Ok2~ skg nih lupekn dulu psl sem depan.. yg pntg skg nih MALAYSIA dpt ke final AFF SUZUKI CUP.. tahniah diucapkn.. wahh bkn main suka lg aku bila malaysia layak g final.. 
time semi-final malaysia vs vietnam @ Bukit Jalil aritu aku x berkesempatan nk join bsorak tok malaysia.. sO final nnt InsyaAllah aku akn hadir ke stdium dgn jalur gemilang..
Kami dtg dengan harapan, harap dpt pulang dengan kejayaan, bg aku mng kalah adat btanding.. yg penting semangat berpasukan tu yg penting
Ayuh Bangkit Harimau!! Tanah Tumpahnya darahku!! 

0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP