Powered by Blogger.

+Warga Bloggers+

Untitled : just a short story

>> Friday, February 4, 2011

wahh cuti pon dh nk abes..
cepat masa berlalu..
rse nye mcm baru jee cuti uh!!




Cuti kali ni..
aku bermusafir ke Kg abah & mama aku..
abah di Perak then mama di hulu Selangor..
mmg xdok umh aku cutii nihh..
haha


ni adik kecik aku!! hihihi


merentasi sg.perak


kpd kwn2 yg stdy jauh2 tu..
slmt kmbali ke campus msing2 ye..
jauh pjalanan korg..
smoga slmt smpai kwn2 semua..


pasni kje2 yg ttangguh kne disiap kn..
da kne start stdy..
kje sekolah msti mkin bnyk kn?? hehehe
da xde da nk mkn free pasnih..
pasnih kol 8mlm jee dah dok btenggek kt SS an?? well..
my feveret : nsi lemak mak long + honey maDeww pak long = baik punyeerr!!!

haaa xlupa!! aku pnye 1st pgram tok exco sukan..
UTM Unity Futsal Open.. 12hb.2.11 nihh
aku harap smua run smooth hari kjohanan nnt..
well, jd pengarah pgram kn..
risau jgk aku..
aku harap dpt kerjasama dr semua pihak..hihihi

kpd si dia yg berada jauh di hujung smenanjung Malaysia tu..
jge diri slalu, klu panas sgt pkai payung yee..
kang ade plak yg jd belang2 cm nyamuk aedess.. hihihi
klu sakit g klinik aw, jgn degil!!
klu ad masa, hntar laa surat kt org dsini ( mcm zaman dulu daa!! ) hahaha
anyway, smoga kte sme2 bjaya dlm bidang msing2..
smoga kte bjmpe lg d masa akn dtg!!




Ok, sekian dulu dr sye..

0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP