Powered by Blogger.

+Warga Bloggers+

my dreams!!

>> Tuesday, March 8, 2011

Impian ohh impian..
setiap org ad impian masing2 kn??
dlu mama n abah aku pnh ckp :
"nnt mama n abh nk g spain, bdua je.. mir smua xyah ikot!!"
wahhh tuhh impian mereka bdua.. hihi


bgaimana dgn anda?
cewahhhh da mcm motivator!! hahaha


aku sndiri ad jgk impian tsendiri..
antara nya..
aku nk jejak kn kaki kt sepanyol..
aku nk g Barcelona, g stdium camp Nou..
haaaaa besar kn impian aku??




dgn tekad dan usaha, InsyaAllah leyh tmakbul.. hihi
then aku teringin laa nk g Mesir..
aku tgk tmpt tu cm ad sejarah yg tsendiri..
aku nk tgk piramid!! n belajar budaya org mesir..
eventhough baru2 ni ad krisis kt sne..
tu smua xpatahkn smgt aku okeyhhh!! hahaha




sbnar nye post kali ni aku tulis secara tbe2 je pon..
tbe2 terasa nk cte psl impian lak!!
hahaha 


smoga impian kte smua tcapai!! sayonara!!

0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP