Powered by Blogger.

+Warga Bloggers+

Masa utk berubah..

>> Monday, April 25, 2011

Assalamualaikum..
lme nye xupdate blog.. cian blog nih..
dh berhabuk dh!! hehe

bukan ape, lately bnyk betul dugaan yg mendatang..
ade je bnde yg mendatang.. so xde mood nk update blog..

Alhamdulillah.. berkat kesabaran..
dapat dilalui dgn tenang..
hope aku dpt blaja dr dugaan yg Allah S.W.T beri kt aku..
utk jadi org yg lebih tabah dhari mendatang..InsyaAllah

now, aku dlm mood lyn movie indonesia..
Ayat-Ayat Cinta & Ketika Cinta Bertasbih..
eventhough dh bnyk kali tgk.. but still intresting..
movie yg bnyk mnyampaikan msg2 yg baik utk kte renung2kn..
itu baru movie yg bagus!!

Secara xlansung, menunjukkan cara idop student2 kt luar negara..
terutama kt Mesir,Universiti Al-Azhar..
Jujur aku ckp.. movie2 nih buat aku tertarik dgn mesir..
mcm best plak study kt Mesir, tambahan lg mahasiswa Al-Azhar..
mmg dipandang tinggi mahasiswa Al-Azhar kt sne..
satu hari nnt nk jejak kaki kt sne lah!! hehe
insyaAllah

Tp tu lah kn..
movie tuhh ade citer pasal jodoh..
setiap insan mempunyai jodoh masing2..
cepat or lmbat.. itu ketentuan Ilahi..
spe lah jodoh aku an??? huhuhu..

as we know.. org yg baik, akn djodohkn dgn org yg baik..
so klu kte bhajat nk jodoh yg baik..
kte kne perbetulkan diri kte..
cuba utk jadi seorang hamba Allah yg baik disisiNya..

So aku akn cuba memperbaiki kesilapan2 aku..
cuba utk jadi yg lebih baik dr hari yg lepas..
bukan semata-mata utk jodoh yg baik OKEYHH!!
but utk mcari keredhaan Allah..
itu yg penting!!

kesilapan yg lepas kte jdkn renungan & iktibar..
doa2 semoga djauhkn diri kte dr segala kemungkaran..

sekian dulu buat kali ni..
Assalamualaikum.. :)

0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP