Powered by Blogger.

+Warga Bloggers+

FB mengong!!!!

>> Monday, May 30, 2011

Ole Ole Ole Oleeeeee!!!
Visca el Barca i Visca Catalunyaaa..
HAHAHA
Jangan marah fans Man Utd..
korg jgn sedih2 k?? cube lg next season..
apa nk dikata kn?? dh mmg EPL ngn LALIGA jauh berbeza..
EPL still blom smpai tahap game yg laju..
apepon aku tetap bangga dgn BARCA!! hehehe

OK DAH!! lupe kn pasal UCL FINAL..

now aku tgh bengang dgn FB aku..
apahal tah xleyh nk buat ape2..
xleyh nk post, komen, tag...
mcm tgah HANG!! adoiii
nyusah kn aku laaaa..
aku nk contact mmber2 pon susah.. WT* laaa!!!

aku harap FB yg mengong nih dpt kembali sihat laa..
benci laaa.. benci!!!
ARGGGHHHHHHHHHHHHH!!!! >.<

1 comments:

sHi Ma May 30, 2011 at 11:39 PM  

akak pun alami keadaan yg sama.. apa dah jadi ngn FB nie... salam ziarah..

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP