Powered by Blogger.

+Warga Bloggers+

Suka-suka : Jumaat yg dinanti

>> Friday, August 5, 2011

~Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang~

Alhamdulillah. Sampai Jumaat yang pertama untuk Ramadhan tahun ni. Jumaat penghulu segala hari, dan Ramadhan penghulu segala bulan. Waahhh special tuhh !! Berbesar hati bufday aku (12.08) jatuh pd hari jumaat depan.. hehehe

Harini aku dapat balik rumah. Alhamdulillah xsibuk sangat weekends ni.. so boleh la balik rumah dgn senang hati. Paling dinanti BERBUKA PUASA dgn family !!! hehehehe

KAD BANK ISLAM BARU

Then, syukur jugak.. arini aku dah re-made kad BANK ISLAM aku yang agak xberapa nak betul. ikut abang kaunter tuh cakap "BAKI DLM KAD NI XCUKUP DIK".. erm padahal dlm tuhh ade 1k lagi..haiilaaaa.. aku pon xpaham sebenarnye. So buat jela ape yg patot, asalkan dpt withdraw duit PTPTN aku !!! haha


punya lah lame aku delay nak betulkan kad nih, akhirnya jumaat nih aku betul kan jgk akhirnya..

haaaa ni lah kad baru aku.. agak syanteekk klu nk compare dgn yg dulu punya ryte???


LESEN KERETA

Haa lagi satu.. dengan seronok nya aku nak habaaqq kat hampaaa semuaa.. aku now OTW buat LESEN KERETA !!! 

"eleyh, aku dah lama buat !! ko yg lmbt sgt buat amir !!".. haaa kompem korg ckp cmni kn? haha

well, nak buat cmne kn?? sebelum ni xde KEINGINAN nak buat lesen coz xnampak kt mana kegunaan nye. But now aku dh nampak keperluan lesen kereta. So ape lg??? A.S.A.P lah aku buat !! Doakan aku lulus k kawan??? =D

*sebenarnya aku saje nak update blog even xtau nak tulis ape.. bukan ape, seronok tgk followers meningkat !!! hahaha

OK. Sekian dulu buat kali ni... selamat beramal !!!

0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP