Powered by Blogger.

+Warga Bloggers+

Khas Buat mu : Kau lah Sahabat, Kau lah Teman

>> Monday, December 20, 2010

Assalamualaikum..

Cepat masa berlalu, cepat betul dia pergi tinggalkan kiter di dunia ni..
Mungkin ini lah yg org kata, "ajal maut ditangan Tuhan, bila2 masa kte akn dipanggil pulang ke pangkuanNYA"

Sebagai manusia, hamba Allah.. Kte kne terima Qada' dan Qadar yg telah Allah tetapkn utk kte dgn hati yg redha walaupun pahit utk kte trime..

Mungkin kiter rase ni berat utk kte tggung, tp cuba kte pikir?? Mungkin diluar sne ade insan yg sdg menanggung dugaan yg lebih berat compare dgn kte..

Mmg betul, cepat sgt arwah pergi tggl kan kami semua (DDF n KSS)..
Tapi mungkin Allah lebih syg kn arwah dan arwah lebih bahagia di 'sana'..
InsyaAllah..

Apa pun yg jadi, semua telah Allah susun..
Allah Maha Mengetahui..

Sebagai seorang teman sebilik, rakan sebelah katil..
Kehilangan nye sgt2 terasa..
Mungkin sbb da satu sem dduk sme kn??
Pahit manis, suka duka, susah payah..
semua kiter da rse bersame.. da mcm family kte sebilik tu..

Malam tu (20hb 12) kak Nini yg suruh aku bukak page FB diew..
Aku pon xpikir ape2 then terus bukak..
Tiba2 bila bce komen2 kwn diew semua ucap takziah n mcm2 laaa..
susah aku nk pcaya..terketar tgn aku time 2..
aku bgtau budak2 lain, tp ade yg xcaye.. aku phm susah nk trima kn?
tapi 2 lah kenyataannye..
Sahabat kte da pergi dulu tggl kn kte..

Aku akn rindukn ko sahabatku..
kau lah sahabat, kau lah teman..
kalau nk cerita pengalaman, kenangan, prgram2 yg kte penah join, gelak tawa..
mmg xkn pernah habis bro..
Terlalu bnyk yg kte da lalui bersama even baru satu sem kte tggl bsme..
Kehilangan ko amat kami rasai..

Arwah berkemeja putih *sebelah yus(baju hijau)*

Tanggal 20 Disember 2010..
Kau pergi tinggal kn kami buat selamanya..
~Muhammad Farhat Asyraf Bin Mohamad Fozi~
Insan yg akn ku kenang kehadirannya dlm hidup ku biar pon kau hadir buat seketika wahai sahabat..
Al-Fatihah buat Arwah..
Moga ditempatkn dikalangan org Beriman dan dicucuri rahmatNya..


Doa kami mengiringi pemergian mu wahai sahabatku..

0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP