Powered by Blogger.

+Warga Bloggers+

Let The Game Begins~

>> Sunday, January 2, 2011

~Selamat Tahun Baru 2011~
pejam-celik-pejam-celik
aikk??
udaaahh tahun baru kn..
cepat masa berlalu tinggalkn kita..
bila tahun baru ni, da jd lumrah hidup kita
mesti semua buat azam baru kn???
hehehe

ape azam aku nih???
mcm biase laaaa aku nih..
mne buat azam ape2 pon..
hnye bharap kehidupan akn lebih baik dr tahun sebelum nya..
bg aku, bkn tahun je..
klu boleh, HARI ni biar lebih baik dr HARI semalam..

Tahun 2011 ni bnyk perubahan kne buat..
dh xleyh dduk merenung nasib lg..
kita yg kne tentukn nasib kita skg!!
Tanggungjawab pon da bnyk..
harap aku dpt jd org yg btanggungjawab..
dlm setiap tugas yg diamanahkn..
InsyaAllah

Apa yg da lepas tu, bia laa lepas..
kita redha je..
klu yg baik, kita simpan..
yg buruk pulak kita buang jauh2, jauh sangat2..
Setiap pengalaman yg berlaku akn ajar kita knl diri kita..
pengalaman akn buat kte lebih matang dr umor kte yg sebenar..
kita kne kuat..
mental & fizikal..

Jangan disebabkn bnde yg kecik, hidop kucar kacir..
just take it positive..
try to learn from our mistake..

skrg aku nk mula cara hidup yg baru..
dlm suasana hidup yg baru..
sbg ahli JKM yg baru
dgn tggjawab yg baru..
pd tahun baru
~2011~


 >peace yawww<

0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP