Powered by Blogger.

+Warga Bloggers+

Suka DUka HidUp Ku!!!

>> Wednesday, January 26, 2011

Bismillah..

test..test..cekk..cekk
ehem3
setelah sekian lme mnyepi dr dunia blogger ni..
tbe2 rse tdetik lak hati ni nk update blogg aku..
blogg yg da berhabuk ni.. 
hahaha

Setelah bberapa hari meNYIBUKan diri ngn mcm2 prgram kolej nih..
baru arini rse tenang tok update blogg aku..
haha
(alasan semata2..padahal PEMALAS!! haha)

23hb Jan yg lps MJM @ malam pautan ukhwah baru tamat..
hahaha
xleyhh blaa seyh mlm tuhh..
Waaa Khetaawaa bnyakk laaa pUUnnn!!!
hahahaha



Buat pertama kali, aku join multimedia group..
making a short video clip..
haha
ni haaa hasil kerja nyee..
yg dpt tumpuan ramai.. 
wahhh berbangga kami hasil kerja kami dihargai seyhhh..
thnks to ALL who support us yaww!!

and then.. 
aku ditarik jadi MC tok OGM PEHARTA..
HADDOIII cekk mekMollEKKK..
xpenah2 sejak lahir aku jd MC..
tiba2 di suruh nya aku jd MC??
haha
mmg ribut taufan dibuat nye puunn!!!
kelakar seyh ble ingat balik..
cakap BAKU!!
terseliuh LIDAH aku dibuat nya!!
paling best.. kne BERPANTUN PANTI!!
hahaha
klu 1 rangkap aku ok lg..
ni haaa... 5 rangkap!!
mmg ZiFFi BAIKk PUNYERR..haha


pastuhh semalam ( 26hb 1 2011) 
team KSS ad friendly..
~KSS Vs UKM~
malang nye kami xde rezeki nk mng..
al-maklum.. coach pon xde lg kn..
baru nk bjinak2 dlm dunia profesional.. ceewaahhh!!
bak kata pepatah :
GAGAL SEKALI X BERMAKNA GAGAL 4EVER kn???
so we learn from mistake..
hihihi

Pasnihh cuti utk gong xi facaiii pon da nk mulaa..
so kwn2 semua akn g class dlm keadaan TERPAKSA..
sbb hati masing2 da smpai kampung daa..
(ad pengalaman nih!!)
hahaha
 moga cuti dimanfaatkn sbaik nyaa yee kwn2 semua!!
xlupaa jugak kpd akk kuhh :
klu kelikk klatee blii jerseyy tokk syee sooo yaa!! hehehe

last but not least
SELAMAT BERCUTI SEMUA YAA!!!

1 comments:

ninie. January 27, 2011 at 5:43 AM  

hahaha !
jersey sopmoooo !
beyehh.! hihiii !
jgn nakal cotiii2!
haha

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP