Powered by Blogger.

+Warga Bloggers+

coretan di masa lapang

>> Tuesday, February 1, 2011



Bismillah..
lip lap, lip lap!!
tau tau masing2 dh mula topik baru dlm hidup masing2 kn??
hahaha
semoga bahagia sahabat2 ku semua!!!
aku masih begini, seperti dulu!!
hihihi


seronok aku tgk kwn2 aku msing2 ade kwn "istimewa"..
semua penuh dgn suka & duka..
normal laa kn?? sometimes we smile, sometimes we cry..
yg lg best klu kte dpt smile & cry together!!
wahh so Shuweett!!




Teringat lak zaman dulu2..
aku penah jugak fall in love ni..
ceewaahh!!
mesti korg pon ade kn?? kn??


ni nk story sket laa psl kami dulu2..
diew ni mmg caring ngn aku..
family nye pon baik ngn aku..
time amek result spm an, fmily aku dpt jmpe fmily diew aww!!
time 2 aku pasan gk cikgu2 da jeling2 dh??
cikgu pelik kot.. hahahaha
bnyk beb bnde kami buat bsme, nk cerita semua segan pulakk!!


tp 2 laaa..
sayang nye..
jodoh xkekal lama kn..
but we still friend and its hard to forget each others..
hope satu hari nnt kami ditakdirkn btemu kembali??
spe tau kn.. jodoh ditangan tuhan..


kpd yg sdg dok bcintan2 nih, hati2 ok!! jgn terlalu OBSES!!
cinta cinta jugak!! dunia sebenar jgn dibiar begitu sajee..
pndai2 laa bahagi kn masa korg yee.. IGT ORG T`SYG!!
aku dlu cintan2 jgk, time SPM score jugak.. cewwaaahh!! hahaha


td sahabat sebantal aku pesan :


 ejart : mir, ko klu nk bcinta, pikir utk masa depan mir..bkn utk             setahun dua je bro.. klu si dia marah2, ko bia je lme2 redaa la mara si dia!! haha lg satu, ble da bpunye ni, jaga pgaulan.. cuba ko pikir klu ko dtempat si dia?? ape ko rse kn?? huhu
 author : OK jart!! aku igt pesan ko nihh smpai mati!! hihihi


ok2~ dh ttop cerita cintan2 nihh okeyhh!!!


now the reality!!


kte sbg manusia..
kne saling memaafkan..
xyah laa nk diungkit kesalahan lepas2..
spe tau klu diew betol2 nk berubah kn??
ape slh nye klu org 2 nk berubah ke arah yg lebih baik.. 
we should support him/her!!
yg lepas biar kn lepas, xyah nk dikenang2 sgt..
klu diew ikhlas nk berubah kte ptot support diew..
bg aku, xsalah bg peluang..
Aku ade laa jgk kwn yg jenis xbg peluang tok org berubah..
smpai xbg peluang utk si "A" buktikn diew da berubah..
kesian ohh dgn si "A" tuhh..
aku hrp mentaliti/stereotype cm gini dpt diubah laa ye..




anyway..
skrg ni da mkin ramai yg jadi bloggers..
thnks kpd mereka2 yg mbaca blogg sye ni yee..
xde ape pon kt blogg sye ni haaa..
sekadar tmpt aku ber"monolog".. hihihi
adioss!!!

0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP