Powered by Blogger.

+Warga Bloggers+

dah nak Raya ekh????

>> Monday, August 22, 2011

Assalamualaikum orang kampung !!!


wahhh masing-masing dah dok pakat semangat nak raye nampak????
shoping sane sini kot !! Untunglah wallet duit ber-kepuk kan !! hahaha


Raye dah tak lame sangat dah. Around 5 hari je lagi ryte?? for sure aku yakin, korang-korang dah semangat gilerr-gilerr nak raye kan?? HAHA


Baju raya kaler ape geng??? kasut ada baru??? bape helai baju kurung korang borong tahun nih?? hahaha
raya, raya jugak !! but jangan sampai "over-acting" pulak ye.. hehehe


aku seperti biasa, even semangat jugak nak raya cam korang.. shoping tuh takde lah sangat. Well, aku ni bukan banyak sangat duit sampai nak sekali shopping sampai penuh paper beg kiri kanan tangan cam korang!! hahaha (rasenye seumur hidup tak pernah kot shoping sampai gitu !! )


Tahun ni ape je yang aku beli ek???


erm baju melayu (itu wajib lah kan). Kaler purple, nampak macam handsome je kalau aku pakai !!! (#perasan sudah!!). Then aku beli kemeja PDI sehelai dua (ehem, baju ni si dia yg tolong pilih), alaaa time tengah sales ni kan?? murah sikit !! klu nak beli harga asal, memang tak mampu lah !!!hahaha. OK. Seliper??? ade lah satu pasang, Hush Puppies je pon.. itu pon beli dari "orang dalam", so dapat murah. JIMAT !! hehehehehehe


huh~ itu jela rasenye "equipment" raya aku tahun ni. Yang lain semua aku "recycle" je balik ape yang ade dalam almari tuh. hidup aku sederhana je pon. Simple Life gituuu.. hehehe


So aku nak amek kesempatan nih, alang-alang tengah ada mood nak update blog kan..
nak ucapkan :

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI BUAT SELURUH MUSLIMIN & MUSLIMAH DI DUNIA. MAAF ZAHIR & BATIN (klu ade ok?). SEMOGA SYAWAL TAHUN INI LEBIH BERMAKNA.




p/s tambahan : kalau "melantak" biar berpada-pada, jangan sampai kolestrol lebih ok?? kang orang beraya kat rumah. ekau berayoo kek hospital pulekk ~

sekian. TQ

0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP