Powered by Blogger.

+Warga Bloggers+

Dinner at Restoran Nelayan??? Lapor nih !!

>> Friday, September 9, 2011

Assalamualaikum !!!
Lama tak update blog. Tak tau nak update ape. Sejak dua menjak ni, mood nak update blog aku hilang tah kemana. But arini rase cam nak update blog pulak.

Erm aku nak cerita pasal, DINNER KOLEJ aku. Name dinner tuh tak berapa nak sedap lah, so aku panggil Dinner Kolej sudah !! hahaha Kejam kan aku??

untuk tahun ni, dorang buat kat Restoran Nelayan, Tasek Titiwangsa. Aku pon tak penah pegi tempat tuh. Hope seronok lah !! yang paing penting makanan sedap & buat aku kenyang sampai esok !! HAHAHA

Ikut hati ni aku nak TAPAU je makanan yang ade kat sane, buat BREAKFAST esok kan??? tapiiiiii... tengok lah keadaan camne kan !! kalau nak kenyang, malu kene letak tepi !! hahaha

Aku pon takde lah excited mana ngan dinner tahun ni, maybe coz 2nd time kot??? klu na compare ngan dinner tahun lepas, tahun lepas lebih semangat dari biasa !! HOHOHO

Hope everything best lah kat sane, nanti aku update aku makan ape pulak ye !! Selamat menjamu selera !! huhu LAPOOORRR nih !!!

0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP