Powered by Blogger.

+Warga Bloggers+

#Day1 : Cameron Highland

>> Friday, September 16, 2011

Alhamdulillah, selamat sudah sampai di Tanah Tinggi Cameron !!!

Manyaaakk sejukkk ohhh ini hari, kebetulan pulak tadi hujan kan.. memang syiok lah !! Pukul 2petang rase cam pukul 2pagi je, siap selubung selimut lagi.

Untuk trip kali ni family kitorang pilih nak stay kat apartment je. Tak stay kat hotel coz rase nye stay apartment sewa lagi besar and selesa. Kitorang stay kat Tanah Rata je. Not bad laa apartment ni, ade astro, dapur, fridge, semua lengkap lah !! campur dengan angin yang sejuk ni, dah macam ade aircond.. hehehe

Untuk #Day 1 ni kitorang tak pegi banyak tempat pon.

Taman Rama-Rama


Haaa tempat first yang kitorang pegi adalah taman rama-rama. Kebetulan OTW nak ke aprtment tuh, terjumpe pulak ngan taman tuh, so ape lagi.... singgah jela kan??? hoho


yang kecik2 tuh bukan adik aku, anak buah tuh !!!


Pasar Malam Brincang


Ok. Kebetulan epas ktorang check-in tuh hujan pulak turun. Agak lama jugak laaa.. sempat jugak la aku tido-tido kejap..

Then dalam kol4 petang baru kitorang gerak ke Brinchang. Mula-mula tuh round-round kat area kedai-kedai area situ dulu. Sempat ah beli sourvenier sikit-sikit kan.

Pastuh baru laa masuk area pasar malam. Tak malam pon lagi, but orang dah penuh !!

ni 1st time aku jalan kat pasar tuh, not bad jugak laaa.. macam-macam boleh dapat dalam tuh, harga pon lebih murah dari beli kat kedai.

Haaa ni 1st time aku makan madu lebah fresh punya !! Terbaik dari sarang lebah.. Manis and sedap.. tak macam yang dalam botol tuuhh.. tak sedap oh !!!



gamba makcik mana tah nih !!



Untuk hari ni, ni jela tempat yang aku pegi, tak banyak pon. just duit jelaaa banyak keluar !!! haha But aku agak enjoy laa dapat spendtime ngan family kan. Dapat jalan-jalan time sejuk-sejuk, makan strawberry coklat.. wahhh syonokkk !! ni haaa.. abah aku pon nak pakai snow cap jugak... comeyyyy !! hahaha
Malam ni just nak chill-chill, layan kabus, tenang kan fikiran. Esok aku update yang lain pulak !! hehehe


0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP