Powered by Blogger.

+Warga Bloggers+

Jari sudah sakit, Yuna punye pasal !!!

>> Tuesday, September 20, 2011

Assalamualaikum bloggers yang cantik dan kacak sekalian !!!
pekaba semua?? harap semua baik baik belaka..


Sebenarnye jari aku tengah sakit ni, sakit sebab main gitar. HAHA teruk betul !!!


Orang lain main gitar jugak, takde la jadi cam aku ni. Takpe, beginner memang cam gini kot?? hehehe


Actually aku tengah belajar men chord lagu Yuna-Deeper Conversation. Lagu tuh slow and relax je. Chord pon takde laa susah mane. So far ni, not bad lah progress aku. HAHA. Just bila jari dah sakit ni, agak mencacatkan masa aku berlatih. Cewaahhh !!!


Nanti klu dah power boleh laa record masuk U-Tube kan?? HAHA *berangan je lebih !!!


Malam ni InsyaAllah ade BBQ dinner with my coursemate, hope everything gonna flow smoothly lah. Aku pon tak pernah join BBQ ngan dorang sebelum ni. So agak excited lah !!


Petang ni mau p tengok wayang kat Wangsa Walk. Citer Johnny English. Aku tengok trailer dia cam best jee. itu yang aku semangat nak p tengok kat wayang. Sebelum ni manjang dok download je.. ish ish ish !!! Dah lame tuhh aku tak p tengok movie kat wayang.. huhuhu


pasnih dah nak final kan, so minggu ni jelaaa aku ade chance nak "Huu-Haa-Huu-Haa" sikit-sikit ngan member-member.


So kepada mahasiswa UTM, selamat menduduki FINAL yaaa !!! goodluck U`Ouls !!

0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP