Powered by Blogger.

+Warga Bloggers+

Waiting.. Im waiting..

>> Monday, November 28, 2011

Kenapa susah nak suka orang lain??


Kenapa susah nak lupa kat dia??


kenapa still nak tunggu dia???


kenapa?? kenapa?? dan kenapa??


well, I think its happen because u really-really like her. Bila kita dah sukakan someone, of course la kita akan give all the best untuk orang yang kita suka kan?? 


Sebab tu laa kita susah nak sukakan orang lain sebab hati kita dah pilih "si dia". Dah takde tempat untuk orang lain lagi dalam hati U`ouls. So bila U`ouls try nak move on, nak cipta "novel cinta" yang baru, mesti U`ouls rase macam ade yang tak kena.


"apsal aku rase tak happy eh?? nak borak pon macam ade something yang tak kena?? layan pon nak taknak je =.=" 


well, maybe thats happen because U`ouls tak dapat masukkan GF baru tuh dalam hati. Ala senang citer tak sejiwa dengan U`ouls laaaaa sebab still terkenang kekasih lame kan...


Bila kita dah serius dengan someone, of course laa kita nak kekal dengan dia kan?? takkan perhabis itu ini just for a "cinta monyet" ryte??. Lagi-lagi bila kita dah cakap dalam hati "dia ni laa ciri-ciri gadis pujaan yang aku impikan selama nih". Haaa itu lagi best, comfirm dia akan protect and take a good care about that relationship eventhough it just a friend. well, dalam berkawan pon boleh timbul rase suka kan???. 


Bila kita dah betul sukakan someone, itu yang buat kita susah nak lupakan dia dari hidup kita. Susah untuk kita nak move on sebab dia dah ade dalam hati kita. Maybe perlukan masa untuk "delete" dia dari hati kita, so U`ouls kena sabar laa k?. Untuk yang setia menanti, banyak-banyak berdoa, mane tau dia jodoh kita ryte??.


So ape pon jadi, teruskan melangkah. kalau tak boleh nak mengadu sesama manusia, mengadulah pada Allah sebab Dia lebih faham ape yang kita lalui. 


#p/s : I`ll wait for a miracle.. a dream come true =)


0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP